Vandaag in Metro Amsterdam: Jidde

‘Ik shop het liefst op ASOS.com’

Vandaag is de tweede outfit uit mijn Amsterdam street style serie gepubliceerd in Metro Amsterdam! Lees het artikel in de digitale versie van de krant op ReadMetro of lees het artikel hier.


Naam: Jidde
Leeftijd: 25 jaar
Studie/beroep: Studie Maatschappelijk Werk en parttime barman bij Bar BUMP.
Waar woon je? In Oud-Zuid

Wat draag je?
‘De schoenen en cardigan zijn van COS, de jeans van Zara, denim shirt van ASOS. Ik shop het liefst op ASOS.com.’ En hij draagt graag poloshirts.

Wat mij opviel aan Jiddes outfit was de mooie, soepelvallende cardigan van COS. Dit merk claimt ‘high fashion with good quality at an affordable price’ te maken. Ik was wel benieuwd naar de samenstelling van de cardigan en zocht naar het label en ja hoor, heel high fashion: wol met zijde. Een dure samenstelling, maar dat is eraan af te zien.

De lichte jeans laat de donkere kleuren in deze outfit mooi naar voren komen.

Drop your reply here

