Vandaag in Metro Amsterdam: De outfit van Thijs

“Mijn stijl is ouderwetse, klassieke degelijkheid”

De derde outfit uit mijn Amsterdam street style serie voor Metro Amsterdam is gepubliceerd op Metronieuws.nl en in Metro Amsterdam! Snel je je naar pagina 14 om te zien hoe het artikel eruit ziet in de krant.

Thijs Naam: Thijs
Leeftijd: 24 jaar
Beroep: Meubelontwerper, maar ontwerpt ook wel eens kleding en accessoires, zoals tassen (zie foto 2). Is kok in het weekend.
Waar woon je? In Amsterdam-Noord
Waar heb ik je gespot? Op het Leidseplein

Omschrijf je stijl? “Ik zou mijn stijl omschrijven als ouderwetse, klassieke degelijkheid. Ik hou van verweerde schoenen, zoals de Timbalands die ik nu aan heb. Ze komen uit New York. Ze zagen er eerst te nieuw uit en dat vond ik niet zo mooi. Nu zien ze er mooi afgedragen uit.”

Wat inspireert je? “Producten die een leven lang meegaan, zoals meubels. Deze kun je bijvoorbeeld aan je kleinkinderen doorgeven.”

Tip: Bretels geven een persoonlijk tintje aan je outfit, zoals deze oldskool bretels van Thijs.

Zelfontworpen tas van Thijs

Drop your reply here

