Amsterdam, Haarlemmerplein

“Ik heb ooit mijn haar gedoneerd aan het KiKa Kinderfonds”

EricNaam: Eric
Leeftijd: 17 jaar
School: Middelbare scholier
Woonplaats: Amsterdam

Waar heb ik je gespot? Bij bushalte Haarlemmerplein

EricOutfit: Eric draagt een slimfit baseball jacket met leren mouwen die hij in Frankrijk heeft gekocht. De skinny’s zijn van H&M en de schoenen van Vans. Die lopen naar eigen zeggen gewoon erg goed. Zijn stijl is beïnvloed door muziek als ‘deathcore’ (“schreeuwerige muziek”) en ‘nintendocore’ (“dat is muziek die gemaakt is met 8-bit geluiden”). De piercings in zijn gezicht zijn erg mooi geïntegreerd in het totaalplaatje.

Favoriete winkel: De Free Record Shop. Hij is er vaak te vinden en vindt het leuk om nieuwe games en films te bekijken. “Ik hou van films kijken. Zo heb ik ooit recensies geschreven op IMDb.com. Exploitatiefilms vind ik fascinerend. Dat zijn films met bizarre onderwerpen. Maar ik kijk er niet altijd naar hoor.”

Zijn opvallende smaak voor muziek en films laat hem niet onbewogen. Integendeel. “Ik heb ooit mijn haar gedoneerd aan het KiKa Kinderfonds.”

Eric

Drop your reply here

