Amsterdam, flannel met teddy

“Ik hou van kleine speelse details”

Jesse

Naam: Jesse
Leeftijd: 19 jaar
Studie/bijbaan: Rechten aan de UvA en verkoopmedewerker bij Scotch & Soda

Waar heb ik je gespot? Op de fiets op de Oudezijds Achterburgwal

Omschrijf je stijl: “Ik loop graag op de desert boots van Clarks. Die zien er net iets anders uit dan de standaard desert boots. Ik hou van kleine speelse details in mijn outfit. Mijn stijl is een beetje nerdy, zoals mijn vader; hij loopt ook op schoenen van Clarks.”

Wat draag je? “De parka en het flannel shirt zijn van Scotch & Soda.”

Wat een stoere, comfortabele, maar bovenal warme combinatie! Maar zie ik het nou goed? Ik vroeg Jesse of hij zijn flannel shirt open wilde doen en was zeer aangenaam verrast toen ik een aaibare voering van teddy zag. Het shirt is daarnaast afgemaakt met twee lederen paspelzakken. Dit zijn zéker wel speelse en verrassende details. Een dikke must-have voor de barkoude winterdagen!

Drop your reply here

