Amsterdam, Metro Weesperplein

“Ik ben een sucker voor tijdschriften”

Thomas

Naam: Thomas
Leeftijd: 28 jaar
Woonplaats: Purmerend
Studie/bijbaan: Eindejaarsstudent aan het AMFI en visual merchandiser bij H&M

Waar heb ik je gespot? Bij Metro Weesperplein.

Omschrijf je stijl: “Mijn stijl is Scandinavisch met een twist. Shabby-chic. Mijn kleding is altijd vrij basic, maar ik hou ervan als bepaalde dingen in mijn outfit net niet kloppen.”

Wat draag je? De hele outfit van Thomas komt van H&M, want “als student heb ik niet veel te besteden.” Soms investeert hij in een duurdere kledingstuk en draagt hij daar omheen wat basics.

Wat is je inspiratie? “Muziek. En ik ben een sucker voor modetijdschriften zoals Wonderland Magazine, Pop, Love en i-D. Engelse en Duitse tijdschriften vind ik altijd leuk om te lezen.”

Hotspot: Canvas op de 7e.

Drop your reply here

